AI for increasing customer loyalty
According to a recent survey, companies in the retail sector are increasingly using AI technology to strengthen customer loyalty.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/12-2025/01.
Every fifth company from the 179 surveyed by the EHI Retail Institute are already using AI to strengthen customer loyalty, while more than half of firms are planning to do the same. More than a third of companies are currently running such projects. The main tool is loyalty programmes: 65.5% of respondents already use one and a further 14.5% plan to introduce a loyalty scheme. //
Related news
Wholesale 2025: growth under margin pressure
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Cautious optimism
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Weight-loss drug users are shopping less at these retailers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
KPMG surveyed CEOs again this year: Challenges have increased, leaders are more pessimistic than at this time a year ago
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >World Food Day 2025 – FAO turns 80
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lex trappist – lex cucumber
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >