AI for increasing customer loyalty
According to a recent survey, companies in the retail sector are increasingly using AI technology to strengthen customer loyalty.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/12-2025/01.
Every fifth company from the 179 surveyed by the EHI Retail Institute are already using AI to strengthen customer loyalty, while more than half of firms are planning to do the same. More than a third of companies are currently running such projects. The main tool is loyalty programmes: 65.5% of respondents already use one and a further 14.5% plan to introduce a loyalty scheme. //
Related news
Careless corporate use of artificial intelligence can also violate trade secrets
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Retailers turn to AI for marketing, merchandising
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The future of AI agents: key predictions and trends for 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Superbrands celebrated again in 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >László Pekó: “Coop isn’t just a network, it is a way of life – and has been for 30 years”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
