The business model of AliExpress is changing
One of China’s largest technology companies, the Alibaba Group, is changing its fastest growing business line, the business model of AliExpress, which operates an online retail marketplace.
It is opening its doors to retailers in other countries outside China, with the undisclosed goal of becoming a real competitor to Amazon over time – a statement made by Trudy Dai, Alibaba’s Wholesale Director told Financial Times, British economic daily. (MTI)
Related news
China’s place in the global economy: the future isn’t “Made in China”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Walmart recruits European marketplace sellers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >World instant noodle soup consumption sets new record – Hungary stable in TOP50
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
A new investor arrives at Real Nature Kft. – in the name of stability and growth
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >José Mourinho returns in the latest episode of Snickers’ iconic ‘You’re Not Yourself When You’re Hungry’ campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The start of school brought the second strongest week in the history of Kifli.hu
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >