Albert Heijn’s personal care brand revamped
Albert Heijn has revamped its private label personal care product range.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/12-2026.01
The Care brand offers more than 300 vegan, microplastic-free and dermatologically tested products. The stylishly designed, high-quality natural ingredient based shower gels, shampoos, deodorants, and body lotions were inspired by food ingredients such as cardamom, sage, almond and cherry
Related news
Generations X and Y would be happy to cook more
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A green future at FoodTechShow
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sensobus rolls into Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
THE LATEST ISSUE OF TRADE MAGAZINE HAS BEEN PUBLISHED!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Even though half of Hungarians are stressed about Christmas gifts, we don’t compromise on quality
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >In addition to the wallet, values also matter – this is how Hungarians’ shopping is changing
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

