Lidl gives its loyalty programme an overhaul
Lidl Plus, the digital loyalty programme of Lidl was revamped in March.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/6-7
Thanks to the changes, application use has become simpler, as the newly introduced offers don’t need to be activated anymore and the discounts are automatically deducted when the Lidl Plus card is scanned. In addition to the off ers available to everyone, customers will also receive personalised coupons, but these still need to be activated. //
Related news
We took you on a flight! (Part 2)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl wins For a Sustainable Future Award: recognition for business transformation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl, Novartis and HungaroControl are also among the best places to work
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Investment dumping is coming in the food industry
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >It turns out which online food ordering platform websites are the most sustainable
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Customers are also looking for the record-breaking iPhones in refurbished versions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

