Sága’s renewal
Sága, the No.1 poultry product brand in the Hungarian market changes the packaging of products, has a new logo and invests HUF 3 billion in development. Erzsébet Szalayné Szilvágyi, sales manager of Sága Foods told that the new packaging design reflects the innovative character of the Sárvár-based company, and it helps shoppers to find the Sága product they need faster.
All Sága wieners are now sold under the Füstli brand, Sága Bologna products are marketed with the Füstlizer brand name and hams belong to the Royal umbrella brand. The new packaging will bear the Product Processed in Hungary trademark too. More good news from Sága: the company’s owner gave the green light to a EUR 10-million investment project – the goal of this is to become the No.1 in the poultry ham market too. //
Related news
Nestlé And Lactalis Announce Major Investments In Brazil
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Gyulahús Kft. is implementing an investment of almost 4.5 billion forints.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The government is committed to supporting domestic processing plants
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Coffee prices are falling, can it be cheaper here too?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MMSZ Green Club meeting at Danone: sustainable operations in practice
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Faster, greener, smarter – today’s minimum requirements in FMCG transport
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >