Sága’s renewal
Sága, the No.1 poultry product brand in the Hungarian market changes the packaging of products, has a new logo and invests HUF 3 billion in development. Erzsébet Szalayné Szilvágyi, sales manager of Sága Foods told that the new packaging design reflects the innovative character of the Sárvár-based company, and it helps shoppers to find the Sága product they need faster.
All Sága wieners are now sold under the Füstli brand, Sága Bologna products are marketed with the Füstlizer brand name and hams belong to the Royal umbrella brand. The new packaging will bear the Product Processed in Hungary trademark too. More good news from Sága: the company’s owner gave the green light to a EUR 10-million investment project – the goal of this is to become the No.1 in the poultry ham market too. //
Related news
EM: the government supports investments aimed at recycling waste
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Magnum Ice Cream Company invests in UK as part of supply-chain changes
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Medieval mines had to be reinforced to make way for Dreher’s new, monumental tanks
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
A new surprise every day with the Rossmann Advent calendar
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tesco Slovakia leans on non food and UK-style value pricing
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Budapest’s historic restaurant reopens
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

