Alföld Milk is renewing its “Magyar” brand and launching an intensive product launch campaign
Alföld Milk expands its offering with a new product: it introduces a cheese produced in the newly opened Debrecen plant into the Hungarian food market under the company’s “Magyar” (Hungarian) brand.
Alföldi Tej Kft. will expand its business with a 15 billion HUF investment in Debrecen to include a cheese production unit and a whey powder mill that processes sweet whey from cheese making. The dairy company will produce trappist and later gouda cheese in the plant.
Related news
Spar expanded its store network with an investment of 1.7 billion forints
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coca-Cola Europacific Partners invests in France production
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Logistic strength and international expansion
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
MOL Fresh Corner turns 10 – from Olympic champions to Tankcsapda, everyone celebrates the country’s most popular hot dog
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >From Maklár to the stars: the journey of space chocolate
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl is organizing an exclusive customer party in one of its Budapest stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >