The Hungarian Tourist Agency renews its foreign operations
Defined by the National Tourism Development Strategy 2030 document, the Hungarian Tourism Agency (MTÜ) focuses on the 12 most important sending markets.
Country specialists were appointed for two sending markets: the North American and German areas from January – the Hungarian Tourism Agency (MTÜ) told MTI.
Professionals are expected to be appointed by April 2018 to the other markets, and the assessment of the emerging markets will also start this year.
The 12 sending markets are: United States/Canada, Austria, the Czech Republic, France, China, Poland, Great Britain, Germany, Italy, Russia, Spain and Slovakia. (MTI)
Related news
OKSZ calls for a reduction in public charges for the SZÉP card
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A digital competence center will be established to support small tourism businesses
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Visit Hungary: hundreds of thousands of travelers spent the autumn break in Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Another sales tax is the SZÉP card transaction fee in retail
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) És ez nem is kisállat-kereskedés – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

