The Hungarian Tourist Agency renews its foreign operations
Defined by the National Tourism Development Strategy 2030 document, the Hungarian Tourism Agency (MTÜ) focuses on the 12 most important sending markets.
Country specialists were appointed for two sending markets: the North American and German areas from January – the Hungarian Tourism Agency (MTÜ) told MTI.
Professionals are expected to be appointed by April 2018 to the other markets, and the assessment of the emerging markets will also start this year.
The 12 sending markets are: United States/Canada, Austria, the Czech Republic, France, China, Poland, Great Britain, Germany, Italy, Russia, Spain and Slovakia. (MTI)
Related news
The best in business tourism were awarded again this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Balaton Tourism Association: 1,500 service providers await their guests on the long weekend of October 23
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Eurostat: the number of guest nights spent in EU tourist accommodation establishments exceeded three billion in 2024
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
When croissant and waffle meet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AI agents in hospitality
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Megtévesztő pszeudo-gasztropornó – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

