The head of Tesco spoke
According to the rationale, “this allows the company to more optimally allocate its employees by being able to employ colleagues for different tasks. By creating new jobs, the goal is to create a unified, long-term, flexible store team in each store, in their day-to-day tasks and so they can best serve their customers”. This is exactly in line with what Matt Simister, CEO of Tesco Central Europe, said about the reorganization in an interview with the Pénzcentrum: “We are modernizing our stores to meet changing customer needs.” (penzcentrum.hu)
Related news
Tesco gives 57 million forints to projects supporting the future of local youth and communities
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >“Food is everything to us” – says Tesco’s new campaign focusing on excellent ingredients
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Slovakian retail between price and provenance
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Lidl Hungary joined the donation convoy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kifli.hu’s parent company and AutoStore are creating a world-first, AI-driven center
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how PENNY’s opening hours will be on the October and November holidays
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >