The head of Tesco spoke
According to the rationale, “this allows the company to more optimally allocate its employees by being able to employ colleagues for different tasks. By creating new jobs, the goal is to create a unified, long-term, flexible store team in each store, in their day-to-day tasks and so they can best serve their customers”. This is exactly in line with what Matt Simister, CEO of Tesco Central Europe, said about the reorganization in an interview with the Pénzcentrum: “We are modernizing our stores to meet changing customer needs.” (penzcentrum.hu)
Related news
We took you on a flight! (Part 2)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A record amount of donations was collected in the Food Bank’s charity campaign.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tesco recalls black tea
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Vajda-Papír celebrates Ooops!’s 15th anniversary with a hybrid AI campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pre-holiday shopping at up to half price
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Samsung washing machines receive carbon footprint reduction certification under the DUCD regulation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
