The head of Tesco spoke
According to the rationale, “this allows the company to more optimally allocate its employees by being able to employ colleagues for different tasks. By creating new jobs, the goal is to create a unified, long-term, flexible store team in each store, in their day-to-day tasks and so they can best serve their customers”. This is exactly in line with what Matt Simister, CEO of Tesco Central Europe, said about the reorganization in an interview with the Pénzcentrum: “We are modernizing our stores to meet changing customer needs.” (penzcentrum.hu)
Related news
Applications for Tesco’s program to support the future of local youth and communities have been extended until November 14th.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >With 3.1 million QR codes scanned, Tesco Clubcard app ranks among the top 5 most downloaded apps
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >OKSZ: Margin stop is wrong
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
PENNY wins the Energy Efficient Company award again
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >One of the most significant sale periods of the year has begun at Auchan!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SPAR: 1.4 billion forint development in Pápa and Miskolc
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


