The head of Tesco spoke
According to the rationale, “this allows the company to more optimally allocate its employees by being able to employ colleagues for different tasks. By creating new jobs, the goal is to create a unified, long-term, flexible store team in each store, in their day-to-day tasks and so they can best serve their customers”. This is exactly in line with what Matt Simister, CEO of Tesco Central Europe, said about the reorganization in an interview with the Pénzcentrum: “We are modernizing our stores to meet changing customer needs.” (penzcentrum.hu)
Related news
Almost 200: a new Tesco store opened in Balatonalmádi
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Food donations equal to the weight of a railway locomotive from Tesco customers in the most successful fundraiser in the country’s history
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The largest food drive in the country’s history
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pressure on retail chains continues to grow — warns Lidl Hungary CEO
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The High Quality Food trademark helps more and more consumers make informed choices
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kifli.hu’s hot drinks category exceeded 2024 sales throughout the year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

