The head of Tesco spoke
According to the rationale, “this allows the company to more optimally allocate its employees by being able to employ colleagues for different tasks. By creating new jobs, the goal is to create a unified, long-term, flexible store team in each store, in their day-to-day tasks and so they can best serve their customers”. This is exactly in line with what Matt Simister, CEO of Tesco Central Europe, said about the reorganization in an interview with the Pénzcentrum: “We are modernizing our stores to meet changing customer needs.” (penzcentrum.hu)
Related news
Nestlé and Tesco again support the work of the Food Bank
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tesco’s food rescue heroes reduced the company’s food waste by 73%
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pensioner vouchers: each chain entices customers differently
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
International butter prices fall – ALDI immediately cuts prices
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Where did 288 million portions of surplus food go in the country?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Not a fad, but a real problem: what do Hungarians think about lactose intolerance?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >