Lidl extends sponsorship deal with UEFA
Lidl will remain the official sponsor of the Europa League and Conference League for the 2025-2026 season. According to the discounter chain, the partnership is paying off: the Nielsen Global Sports Report says Lidl was the “most visible sponsor” in both competitions last season. As part of the agreement, Lidl distributed more than 18,000 portions of fresh fruit in stadiums and raffled off 4,685 tickets among customers.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/10.
Related news
Sausages, salamis, tactics
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Wholesale 2025: growth under margin pressure
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Chez deep freezer!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
MNB keeps base rate at 6.5% – growth outlook worsens
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The acquisition of Eisberg’s Polish factory has also been completed.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tesco’s turnover increased in the first half of the financial year, sales in the Central European business also improved
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >