The reloaded messages of Mizse have arrived – straight from the bottle
One of Mizse’s objectives is to become a sustainable and carbon-neutral company, to achieve this (the 2030 Eu-Specifications requirement) that recycled plastic in PET bottles should be 50%, reaching this year with Ecogreen’s 1 litre product. Another objective of the family as a visit is to help and support families. Last year, he used storytelling to help parents working in the Home Office, and this year he’s using motivational messages to make consumers feel better.
Related news
Muzse natural mineral water based carbonated soft drink
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mizse, natural mineral water based soft drink
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New managing director at Magyarvíz Kft., the manufacturer of Mizse
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
MediaMarkt’s new commercial focuses on a stress-free Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >McDonald’s Christmas commercial sparks controversy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mere-Basket is preparing for a strong expansion: the Russian discount chain is looking for new rural locations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

