Co-op Wholesale to double its private label range
Co-op Wholesale is investing GBP 800,000 in the UK to expand its private label range, in order to offer retailers even more essential products at prices that will help them remain competitive.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/5.
Co-op will increase the number of its key product lines from the current 50 to more than 100, while reducing wholesale prices on a number of products by 3% on average.
Related news
Kroger pumps up private label with new protein line
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Wholesale 2025: growth under margin pressure
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Morrisons launches ‘Morrisons Now’ for one-hour grocery delivery
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Invisible risk in the chain: microplastics in the food industry
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >GKI confidence index reaches 4-month high in August
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Danone can’t make enough high-protein yogurt to meet US demand
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

