Co-op Wholesale to double its private label range
Co-op Wholesale is investing GBP 800,000 in the UK to expand its private label range, in order to offer retailers even more essential products at prices that will help them remain competitive.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/5.
Co-op will increase the number of its key product lines from the current 50 to more than 100, while reducing wholesale prices on a number of products by 3% on average.
Related news
Starship Technologies and Uber Eats Launch Autonomous Delivery Partnership
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kroger pumps up private label with new protein line
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Wholesale 2025: growth under margin pressure
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Hungarians will spend more this Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H: what does child inflation show?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungaricums show the diversity of Hungarian identity
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

