Aldi Süd Expands Its Range Of Domestic Products
Aldi Süd has expanded its offering of domestic products to over 2,500 SKUs, which is more than double compared to autumn of 2020.
The new additions range from baked goods from regional bakeries, to wine from German growing regions and around 330 items with a ‘regional’ label.
In addition, the retailer has been expanding its offering to include local fruit and vegetables as well as meat from regional suppliers.
ESM
Related news
Hungarian Product is 20 years old – a reliable compass in the domestic FMCG sector
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kaufland’s timber prototype: Sustainability meets local anchoring in Slovakia
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Local Products Not Always Better for the Environment, Göttingen University Study Finds
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The HORECA sector joins forces with Alimentaria+Hostelco to mark the future of hospitality
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Challenges of the retail sector: retail has become more crisis-resistant
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >How to avoid the hassles of online shopping?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
