Campaign launched for conscious alcohol consumption by young adults
With the support of spiritsEUROPE, the Hungarian Spirits Industry Association and Product Council has launched an training campaign to encourage young adults to drink alcohol consciously. The Next Day campaign, which runs until autumn 2021, will provide young adults with interesting content for young adults through the italmertek.hu website and social media channels through quizzes and sweepstakes for festival entrants and other valuable gifts
Related news
Pernod Ricard’s quarterly revenue drops
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >E-cigarettes, coffee, energy drinks – what do our teeth “say”?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Better in moderation – conscious alcohol consumption is especially important in the summer
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The success of Hungarian products in PENNY remains unbroken
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >ALDI entertains you with a scary short film this Halloween
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >At Rossmann, the holiday is all about family – stores will be closed on December 24th
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

