The Hajdú grill cheese is gaining ground on TV screens
The national broadcast of the Hajdú grill cheese TV spots begins on 20 July, which is the first TV appereance of the product line as well as the first appereance of the brand on TV as well.
In addition to popularize the product type, the campaign aims to promote the Hajdú grill cheese in Hungary to gain the market position, which has been achieved in other countries. The campaign can be seen on the RTL channels, on Viasat, on the Duna TV, on the Story TV, ATV and can be heard on the ClassFM radio station.
You can watch the new TV-spot here:
Related news
Cheese prices may rise: semi-hard varieties are exempt from margin restrictions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Bel to invest in The Laughing Cow production in Spain
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Twenty types of cheese will be cheaper in Lidl’s offer
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >More new products
Retail sales in a trap of uncertainty
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Giving Friday: charity instead of promotions, dm donates 42 million forints
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New PENNY store opens in Tab
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

