The Lidl launched a Hungarian Dairy Week
The Lidl Magyarország in partnership with the Dairy Product Council launched the Hungarian Dairy Week on 19 October to improve the Hungarian dairy sector.
The aim of the Hungarian Dairy Week is that the store chain in collaboration with the Dairy Product Council, present its high quality domestic milk supply and to encourage the Hungarian purchasers for dairy consumption, thereby supporting the Hungarian milk producers and the domestic dairy sector in these difficult and arduous times.
Related news
Lidl extends partnership with UEFA Women’s National Team until 2030
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl Slovakia – Supermarketization 2.0
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl permanently reduces the prices of some chocolates
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Gergely Gulyás: margin reduction will remain until February 28th and will be expanded to include additional product lines
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Waterfowl season begins: this is when most of the annual quantity of ducks and geese is sold.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl extends partnership with UEFA Women’s National Team until 2030
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

 
                     
                     
                     
					 
					