ALDI Utazás helps Hungarian hotels to reach the market
The development of this year’s tourism season will be a key issue for the players in the tourism industry. In the case of hotels, occupancy is basically determined by the extent to which they will be able to compensate for the loss of revenue due to the viral situation. ALDI Travel is now helping you with this.
Interested hotels only need to provide their details on the ALDI Travel website, www.utazás.hu. The application is voluntary and free of cost and obligation.
Related news
Visit Hungary: International tourism conference to be held in Budapest on October 14-15
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Over 2,000 new hotels in one year – explosive brand expansion in the global hotel market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungary on the map of premium tourism – successful participation in the Connections Luxury event
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Autumn, harvest and wine fair at Auchan
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Research: How different generations view social labels
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SPAR’s autumn-winter loyalty promotion starts with premium Zwilling kitchenware
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >