Hungarian brand is the first in the ice market
The Hungarian XIXO brand – celebrating its 5th birthday – is the leader of the Hungarian ice cream market.
The multiple Hungarian Brands and Superbrands winner brand is celebrating with the biggest domestic athletic campaign and a concert series of Hungary’s most popular performers. On this occasion, XIXO also launched a limited edition of green tea with unique design. (Source: AC Nielsen).
Related news
Retail kept its position in terms of employer attractiveness
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how a dream comes true: an evening with Michele Morrone, only for the winners of HELL
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tens of millions with one opening tab – the biggest prize draw in XIXO history has started
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Kifli.hu customers add 12,000 sweets to their carts every month
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Auchan has had its accessibility checked again
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KitKat bar version has arrived – The iconic sweet is available in three flavors
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >