Hungarian brand is the first in the ice market
The Hungarian XIXO brand – celebrating its 5th birthday – is the leader of the Hungarian ice cream market.
The multiple Hungarian Brands and Superbrands winner brand is celebrating with the biggest domestic athletic campaign and a concert series of Hungary’s most popular performers. On this occasion, XIXO also launched a limited edition of green tea with unique design. (Source: AC Nielsen).
Related news
XIXO’s summer prize game ended with record success – 10 million forints were won twice
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Retail kept its position in terms of employer attractiveness
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how a dream comes true: an evening with Michele Morrone, only for the winners of HELL
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
This is how PENNY’s opening hours will be on the October and November holidays
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The conscious skin care manual from Rossmann and Krémmánia has arrived
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >LG showcases antimicrobial material at K Show in Germany
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >