Magazine: Pastry chef’s merchandising efforts
    🎧 Hallgasd a cikket:
    
    
    
    
    
    
    
  
  New York pastry chef Dominique Ansel’s cronut debuted in May 2013 and was a big hit instantly. The name even became a registered trademark one year later. Today the croissant-donut hybrid isn’t as trendy as it was at the start and Mr Ansel is testing new innovations. At the same time he also started selling cronut-related merchandising online. As a matter of fact they are rather expensive: pouffes cost USD 175 and tote bags, T-shirts and mobile phone cases cost USD 30-35.
Related news
			
				More related news >			
                                
		Related news
Chez deep freezer!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Megtévesztő pszeudo-gasztropornó II. – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Márton Nagy: another step in the development of tourism
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

					
					
					
