Carlsberg Marks Chinese New Year With Limited-Edition Packaging
Carlsberg has launched a limited edition packaging designed by renowned illustrator Victo Ngai to celebrate Chinese New Year and the Year of the Tiger.
Victo Ngai is a Forbes’ 30 Under 30 (Art and Style) honoree, and a Society of Illustrators New York gold medalist.
The limited edition packaging is based on a Victo Ngai painting, following the theme of starting a smooth new year and the celebration of spring and new prosperity.
The palette is inspired by the shades of greens used by Carlsberg and Chinese New Year festivities.
ESM
Related news
Carlsberg’s Rice-Sized Beer Bottle Packs A Responsible Punch
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Recycling packaging can save billions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >According to domestic manufacturing, distribution and trading companies, a possible increase in EPR fees next year could have an inflationary effect.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Coface: After this year’s weak growth, acceleration may come, but the Hungarian economy is vulnerable
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The High Quality Food trademark helps more and more consumers make informed choices
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kifli.hu’s hot drinks category exceeded 2024 sales throughout the year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

