Carlsberg Marks Chinese New Year With Limited-Edition Packaging
Carlsberg has launched a limited edition packaging designed by renowned illustrator Victo Ngai to celebrate Chinese New Year and the Year of the Tiger.
Victo Ngai is a Forbes’ 30 Under 30 (Art and Style) honoree, and a Society of Illustrators New York gold medalist.
The limited edition packaging is based on a Victo Ngai painting, following the theme of starting a smooth new year and the celebration of spring and new prosperity.
The palette is inspired by the shades of greens used by Carlsberg and Chinese New Year festivities.
ESM
Related news
Innovation and growth with the support of the Demján Sándor Program at Sz.Variáns Kft. in Debrecen
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Carlsberg Boosts Digital Transformation With Its First IT Global Capability Centre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Belgian strawberries get cardboard packaging in Delhaize stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The Magnum Ice Cream Company taps NotCo AI for product innovation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Plant-based dog food cuts environmental “pawprint,” UK study reveals
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 2025 Symbol of Sustainability Awards have been presented
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >