Lidl success in the US market
With ten thousand stores worldwide – more than 180 stores in Hungary – Lidl, together with Aldi, successfully broke into the UK a few years ago. The U.S. market was also targeted, but the first round went rather poorly for Lidl, but according to the latest data, it appears that Lidl has managed to develop a better strategy for the second run. (napi.hu, Komócsin Sándor, Csernátony Csaba)
Related news
These are the results of ALDI’s clothing sale
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Four Lidl products and one product line received the Value and Quality Grand Prize
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Aldi unveils record expansion plan to meet UK’s ‘demand for discount’
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The weekend brought cheaper fueling at Auchan stations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Margin freeze stirs up emotions in the drugstore market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Haggenmacher brewery reopens after 100 years
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >