Lidl success in the US market
With ten thousand stores worldwide – more than 180 stores in Hungary – Lidl, together with Aldi, successfully broke into the UK a few years ago. The U.S. market was also targeted, but the first round went rather poorly for Lidl, but according to the latest data, it appears that Lidl has managed to develop a better strategy for the second run. (napi.hu, Komócsin Sándor, Csernátony Csaba)
Related news
Aldi Suisse Sets New Sugar Reduction Targets
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Joint strength: Arnold Schwarzenegger and Ralf Moeller star together in the new PARKSIDE campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl versus pastry shops: the supermarket chain offers “Álmodózó” cheaper
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Art on Me is closing for good
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The economic sentiment index deteriorated in the EU and the euro area in August, but improved in Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >GVH: at least 70 out of every 100 forints spent goes to multinationals
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >