🎧 Hallgasd a cikket:
Through the lessons of Gianni’s cookery school we can familiarise with Lidl’s wide range of quality products.
Agency: TBWA Budapest Reklámügynökség Kft.
Customer: Lidl Magyarország Bt.
Product: LIDL
Apperance: TV2, RTL Klub, Viasat3, Duna TV, F+, AXN, Zone
Period: Flowing
Related news
More related news >
Related news
Tesco announced an astonishing amount: it returned 12 billion forints worth of Clubcard coupons and vouchers to its loyal customers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Auchan can double the 30,000 forint value of food vouchers for pensioners
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pepco has been present in Hungary for ten years – expansion continues
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >