Pentecost can give a boost to trade
Vámos György recalled that the pandemic left its mark on retail sales in the first quarter of this year, with sales falling by an average of 3.2 percent. At the same time, since the relaunch, consumer confidence has been strengthening, consumption is gradually increasing, and based on the processes so far, households are expected to spend more at all fields during Pentecost, from which trade will not be left out, he indicated. (MTI)
Related news
Retail trade in turbulence
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >OKSZ’s commentary on the latest inflation data
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Digital commerce: slow and import-driven expansion
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
AM: Hungary does not want artificial meat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MA-FISH: stable supply and prices expected at the Christmas fish market – the role of pond farms is increasingly important in water management
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Research: this is how Hungarians buy fine pastries
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

