MTÜ promotes Budapest abroad
The Hungarian Tourism Agency (MTÜ) launches its first comprehensive, Budapest-based international campaign.
The international campaign to be launched on 15 May and lasts until July. Online, print and television spots will support the campaign in the most important foreign sending markets – Guller Zoltán, CEO of MTÜ said at a press conference on Monday In Budapest. (MTI)
Related news
Ryanair is ending its subscription service
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Improving economic conditions in tourism – service provider confidence is stabilizing
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Balaton Association: short-term visitors to Lake Balaton are looking for complex experiences
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Despite the peak in visitors, food truck operators earned less this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >How to get free beers at the trendiest places in Budapest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >“My beautiful cartridge poach…”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

