KSH: e-commerce is expanding constantly
Mail orders and Internet purchases reached the 2.5 percent of last year’s total domestic retail market turnover.
The sales revenue was 229 billion HUF; Since 2010, the sales volume increased by 38 percent on average per year compared to the year before – the Central Statistical Office’s (KSH) Hungary 2015 publication reveals. More than the third of the total turnover of e-commerce is being realized in the last quarter for years. (MTI)
Related news
Style, language and tools
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kroger cancels plans for additional CFC, will pay $350M to Ocado
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: Total agricultural output value increased by 6.2 percent this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Even though half of Hungarians are stressed about Christmas gifts, we don’t compromise on quality
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hidden imports in the European food chain – how is the EU internal market changing?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NGM: Fitch Ratings continues to recommend Hungary for investment
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


