Kroger teams up with Pinterest in digital marketing
Precision Marketing – a division of The Kroger Co. – has entered into a partnership with Pinterest: advertisers will be able to track shopper behaviour from digital inspiration to purchase. Kroger will work with advertisers to create engaging moments on the social platform Pinterest. Brands will be able to target Kroger’s customers within the environment, with the aim of influencing shopper decision making.
Related news
Kroger cancels plans for additional CFC, will pay $350M to Ocado
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >THG strikes Myprotein tie-up with Mars
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SAP: SAP Hungary and BME sign three-year strategic cooperation agreement
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Christmas tree shopping is also going digital: demand for online ordering is growing rapidly
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Children are becoming more aware: in 2025, more than 8,000 elementary school students participated in the Feed Your Mind educational program Challenge
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >OKSZ members for those who don’t have Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
