A more modern and innovative logo for ALDI
The ALDI logo was renewed. The design change not only affects the an iconic Hungarian emblem, but also each of the nine countries belonging to the ALDI SÜD group of companies.
“As a modern firm, Aldi, is keeping pace with modern times, which is not only visible in our modern services, widening product range and corporate social responsibility actions, but in our dynamically growing network too, where beside environmental-consciousness, we place a special emphasis on modern design as well” – Günther Helm, CEO of parent company Hofer Group, and Bernhard Haider, CEO of ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. told.
Related news
These are the results of ALDI’s clothing sale
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Aldi unveils record expansion plan to meet UK’s ‘demand for discount’
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pensioner vouchers: each chain entices customers differently
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Mars invests €1 billion in the European Union
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Greek Hellenic Dairies’ plans regarding Alföldi Tej Kft. have been made public
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >HERZ hams with ancient sea salt – a more conscious choice for everyday life
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >