A more modern and innovative logo for ALDI
The ALDI logo was renewed. The design change not only affects the an iconic Hungarian emblem, but also each of the nine countries belonging to the ALDI SÜD group of companies.
“As a modern firm, Aldi, is keeping pace with modern times, which is not only visible in our modern services, widening product range and corporate social responsibility actions, but in our dynamically growing network too, where beside environmental-consciousness, we place a special emphasis on modern design as well” – Günther Helm, CEO of parent company Hofer Group, and Bernhard Haider, CEO of ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. told.
Related news
Food vouchers for pensioners: Aldi offers an extra discount
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Aldi Suisse Sets New Sugar Reduction Targets
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Responsible food management: this is ALDI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Coca-Cola and Star Wars join forces to bring together the galaxy’s most beloved icons
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl coupons added to pensioners’ food vouchers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Food vouchers for pensioners: Aldi offers an extra discount
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >