A more modern and innovative logo for ALDI
The ALDI logo was renewed. The design change not only affects the an iconic Hungarian emblem, but also each of the nine countries belonging to the ALDI SÜD group of companies.
“As a modern firm, Aldi, is keeping pace with modern times, which is not only visible in our modern services, widening product range and corporate social responsibility actions, but in our dynamically growing network too, where beside environmental-consciousness, we place a special emphasis on modern design as well” – Günther Helm, CEO of parent company Hofer Group, and Bernhard Haider, CEO of ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. told.
Related news
ALDI and E.ON Drive Infrastructure Hungary expand their joint electric car charging network
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Another butter price cut: ALDI halved the prices of several popular butters this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Close to consumers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
McDonald’s restaurants will be closed nationwide on December 24-25
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Price reduction at Lidl: Popular butters are available for less
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Allee’s operations are exemplary in terms of sustainability at a global level
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
