Many switch brands to cut costs
EY’s latest international survey involving 18,000 respondents has found that eight from ten consumers worldwide are concerned about their finances. Every second respondent tries to cut costs by downtrading, and spending less on recreation (42%) and home delivery (35%).
Also in Hungary, more and more consumers tend to save money to get through the hardships caused by recently soaring inflation. //
Related news
Private labels make plant-based alternatives cheaper
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Artificial intelligence will also transform taxation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Hungarian Confederation of Economic Workers also spoke out regarding the inflation data
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Christmas shock in commerce: for the first time, we can pay with bank cards in fewer places
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian Confectionery Manufacturers Association: trends in 2025 and prospects for 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Most grocery chains will be open until noon on December 24th
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
