Companies offering excellent client service
ClientFirst Consulting tested more than 1,500 shops and places where consumers are served before announcing this year’s ‘Excellence in Client Service’ award winners. In the large companies category Telenor Magyarország Zrt. and dm Kft. finished first, while DHL and KIA Motors Hungary Kft. were the best in the medium-sized business category. The ‘Best Service Experience’ prize was awarded in three categories: in personal services Diego Kereskedelmi Kft. won, in telephone services DHL Express Magyarország Zrt. finished first and in online services Telenor Magyarország Zrt. was the best – informed István Mózes, managing partner of ClientFirst Consulting. //
Related news
Website speed, design, security key for online shoppers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Half of Europe’s shoppers are incognito
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Bejgli in the basket: exploring Hungarian Christmas traditions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pensioner vouchers: each chain entices customers differently
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A taste journey at Auchan: customers are welcomed with the cuisines of 13 nations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 6th Bodrogi PET Cup has begun
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >