Visibility and branding can be a breakout point for those who recognize this
According to recent research by the GVH, social media still dominates retailers’ online campaigns. For the time being, banner ads are less popular among small and medium-sized enterprises, although they also have an impact on sales by building brand awareness. Based on the above, the DisplayNOW advertising webshop aims to raise awareness of the marketing spending habits of SMEs.
Related news
Richárd Szabados: 2,600 businesses have already applied for the fixed 3 percent loan targeting SMEs, worth 140 billion forints
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SMEs applied for 3 percent business loans worth 140 billion forints in two weeks
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Hungarian Competition Authority and the Greek Competition Authority have strengthened their cooperation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
What is the optimal protein-fat-carbohydrate intake?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Get ready to face it!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >ifo: Business sentiment improved in Germany
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

