Schwarz Group Expands Sustainability Strategy
The Schwarz Group, which includes Lidl and Kaufland, is expanding its use of recycled materials in packaging. Kaufland has also increased the proportion of climate-neutral packaging.
The Schwarz Group is expanding the goals of its “REset Plastic” plastics strategy and aims to use an average of 20 percent recyclate in the private label packaging of its Lidl and Kaufland retail divisions by 2025.
Packaging 360
Related news
dm-drogerie markt rolls out sustainable laundry detergent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungary is at the forefront of the fight against food waste
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungary is on the verge of a new logistics era
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The HORECA sector joins forces with Alimentaria+Hostelco to mark the future of hospitality
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Challenges of the retail sector: retail has become more crisis-resistant
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >How to avoid the hassles of online shopping?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
