Schwarz Group Expands Sustainability Strategy
The Schwarz Group, which includes Lidl and Kaufland, is expanding its use of recycled materials in packaging. Kaufland has also increased the proportion of climate-neutral packaging.
The Schwarz Group is expanding the goals of its “REset Plastic” plastics strategy and aims to use an average of 20 percent recyclate in the private label packaging of its Lidl and Kaufland retail divisions by 2025.
Packaging 360
Related news
More than 600 tons of plastic waste can be saved annually
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >PET bottles get a new look: 25% recycled content mandatory from January
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Aldi US To Revamp Packaging Of Own-Brand Products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
K&H Analyst Commentary: Hungarian industry continues to decline
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: industrial production fell by 7.3 percent compared to the same period of the previous year and by 2.3 percent compared to the previous month
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NGM: fixed 3 percent SME loan launched on October 6
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >