Schwarz Group Expands Sustainability Strategy
The Schwarz Group, which includes Lidl and Kaufland, is expanding its use of recycled materials in packaging. Kaufland has also increased the proportion of climate-neutral packaging.
The Schwarz Group is expanding the goals of its “REset Plastic” plastics strategy and aims to use an average of 20 percent recyclate in the private label packaging of its Lidl and Kaufland retail divisions by 2025.
Packaging 360
Related news
According to domestic manufacturing, distribution and trading companies, a possible increase in EPR fees next year could have an inflationary effect.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Packaging regulations are getting stricter – competitive advantage or risk?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Boxes and experiences
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The European Commission presented an online consumer protection strategy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Older people are leading DRS in Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Monster takes on Alani Nu with female-focused energy drink
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

