Magazine: Big growth in the non-food sales of National Tobacco Shops
Non-food categories realised 13 percent of total sales by National Tobacco Shops in 2017. The profit margin of these categories is 25-30 percent, while the profit margin of tobacco products is 10.6-10-8 percent. Sales were growing 2-3 times faster than in the base period in those tobacco shops where digital POS tools were used. Thanks to their locations, long opening hours and having many regular customers, tobacco shops have turned into a new retail channel. //
Related news
Is domestic tobacco retail in trouble?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >2024 is a year of challenges for the tobacco industry and retail
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Another product has entered the national tobacco shops
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dea Frankó Csuba at the Inno d’Or conference: a future that can be shaped
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Chinese platforms accelerate warehouse growth across Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 82nd OMÉK, Hungary’s largest agricultural and food industry exhibition, has opened
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >