The long weekend in March brought outstanding results

The pre-pandemic years are back in the booking data for the long weekend of March 15
Referring to data from the National Tourist Information Center, 78 percent of all guest nights were spent by domestic guests.
78 percent of the nights were spent in rural accommodation, the most popular area is the Lake Balaton, Mátra-Bükk and Budapest. (MTI)
Related news
Hotels and restaurants in Hungary have become the most expensive in the EU – Lake Balaton’s price advantage is melting away
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Visit Hungary and the Hungarian Tourism Academy launch renewed tourism training
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The application phase of the E-bike Program 2025 has been closed
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) Svédasztalos menza a 14. kerületben – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Szallas.hu: Vir was the most popular among Hungarians traveling to Croatia this summer
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hotels and restaurants in Hungary have become the most expensive in the EU – Lake Balaton’s price advantage is melting away
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >