The long weekend in March brought outstanding results

The pre-pandemic years are back in the booking data for the long weekend of March 15
Referring to data from the National Tourist Information Center, 78 percent of all guest nights were spent by domestic guests.
78 percent of the nights were spent in rural accommodation, the most popular area is the Lake Balaton, Mátra-Bükk and Budapest. (MTI)
Related news
MOL Nagyon Balaton attracted 730 thousand visitors this year – festivals continue to be the engines of tourism
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Forest Cycle Route of the Year runs between Szárliget and Csákvár
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Visit Hungary: domestic tourist traffic exceeded 15 million people earlier than ever before
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Italian cuisine 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A celebration of flavours
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Kétdimenziós étterem – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >