The long weekend in March brought outstanding results

The pre-pandemic years are back in the booking data for the long weekend of March 15
Referring to data from the National Tourist Information Center, 78 percent of all guest nights were spent by domestic guests.
78 percent of the nights were spent in rural accommodation, the most popular area is the Lake Balaton, Mátra-Bükk and Budapest. (MTI)
Related news
The 2024 tourism record was achieved in 11 months this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A new era in Budapest’s tourism management: the capital’s TDM model is transforming
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Five critical mistakes that Hungarian companies still make when it comes to business travel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Ice cream as a season-extending product
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The stars were shining bright
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 2024 tourism record was achieved in 11 months this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
