The scope of social marketing fund payers was expanded
The scope of social marketing fund payers was expanded in the milk product line; those processors, retailers and wholesalers should pay the marketing sector contributions, who have not been members of the interprofessional organization – Harcz Zoltán, executive director of the Milk Marketing Board Interprofessional Organization told MTI.
Fazekas Sándor, Minister of Agriculture justified the request of the interbranch organization that not only the interbranch organization members, but also the industry’s other participants to contribute financially to the marketing fund. (MTI)
Related news
NGM: another step to strengthen the Hungarian dairy sector
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Frightfully delicious flavours from Mizo!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NGM: negotiations begin between Alföldi Tej Kft. and the Hungarian State on the acquisition of the dairy company
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Premium drink, premium literature
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Responsible Gastro Hero Foundation: a sourdough and kombucha sharing campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Style, language and tools
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


