The proportion of conscious food buyers in Hungary is low
The proportion of truly conscious buyers who consider product value such as premium quality, Hungarian origin, fair trade and packaging more important than price is low in Hungary is low, only 17 percent – the OTP Agrár survey reveals.
Another 25 percent of the population also consider one of the features mentioned above as important, but the value for money aspect is already at a high level in their customer decisions. (MTI)
Related news
KPMG CEO Outlook 2025: replanned trust
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Generations X and Y would be happy to cook more
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The secret currencies of loyalty
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Belgium’s Colruyt Group launches data protection initiative
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Dishwasher or manual washing-up?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
