Mol opened a café in downtown Budapest
Following the 120 Fresh Corners operating at Mol’s specialty filling stations, the company’s first independent Fresh Corner café was opened on Friday in downtown Budapest.
Based on Mol’s business strategy for 2030, it focuses on developing consumer services, and with the opening of the café, the company exited from the framework of filling station services – Ratatics Péter, Managing Director of Mol Group’s Consumer Services told at the opening ceremony. (MTI)
Related news
Management change and fee adjustment at Mohu after 50 billion losses
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MOL opened a Fresh Corner unit at Nyugati Railway Station
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MOL survey: 83 percent of Hungarian drivers consider it important to use fuel from sustainable sources
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
K&H was named the Green Large Company of the Year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Retail sales in the Czech Republic increased by 2.5 percent in July
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Csodásmagyarország.hu has conducted a survey of the most beautiful viewpoints in Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >