Kaufland Reduces Content Of Sugar, Salt And Fat
German retailer Kaufland has further reduced the amount of sugar, salt and fat in its own-brand products. The company has set itself the goal of lowering the sugar, salt and fat content of more than 300 private label products by an average of 20% between now and 2021. In addition to the product reformulation, Kaufland is also supporting a healthy diet in other areas, ESM writes.
Related news
Slovakian retail between price and provenance
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Export champion with innovation in the sugar market curve – Budapest industry roundtable on the competitiveness of confectionery manufacturers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl-Kaufland founder becomes Germany’s richest person again
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pink trucks and contemporary artists and influencers set hope in motion
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Waberer’s signs strategic agreement with Kazakh KTZ Express
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >GLS has put its 2,500th parcel locker into operation in Kisköre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

