Kaufland Reduces Content Of Sugar, Salt And Fat
German retailer Kaufland has further reduced the amount of sugar, salt and fat in its own-brand products. The company has set itself the goal of lowering the sugar, salt and fat content of more than 300 private label products by an average of 20% between now and 2021. In addition to the product reformulation, Kaufland is also supporting a healthy diet in other areas, ESM writes.
Related news
Price Battle Around Milka Chocolate in Germany
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Schwarz Digits Invests €11bn In New Data Centre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kaufland’s timber prototype: Sustainability meets local anchoring in Slovakia
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Retail sales in a trap of uncertainty
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Giving Friday: charity instead of promotions, dm donates 42 million forints
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New PENNY store opens in Tab
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
