Kaufland Reduces Content Of Sugar, Salt And Fat
German retailer Kaufland has further reduced the amount of sugar, salt and fat in its own-brand products. The company has set itself the goal of lowering the sugar, salt and fat content of more than 300 private label products by an average of 20% between now and 2021. In addition to the product reformulation, Kaufland is also supporting a healthy diet in other areas, ESM writes.
Related news
Shrinking candy bars: smaller packages await customers this Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Salt war in Ukraine: three years after the loss of Soledar, the country remains dependent on imports
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kaufland Installs Myflexbox Parcel Stations at 40 Locations Across Germany
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pensioner vouchers: each chain entices customers differently
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A taste journey at Auchan: customers are welcomed with the cuisines of 13 nations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Extraordinary rush at Aldi: customers took home 290,000 clothes on the first day
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >