The NAK promotes domestic foods with campaigns
The National Chamber of Agriculture considers it important that consumers combine high quality with Hungarian origin and strengthen the confidence of farmers and domestic food producers. With these in mind, the public body promotes Hungarian agri-food products and foodstuffs with many tools.
The National Chamber of Agriculture (NAK), for example, has set up a lifestyle-related Facebook page last summer called “From Home to Home”, which help consumers gain confidence in domestic products throughout the year in an entertaining way.
Related news
Kaufland’s timber prototype: Sustainability meets local anchoring in Slovakia
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NAK: Despite the bird flu epidemic, there will be no shortage of goose liver
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Good news: there will be no shortage of foie gras
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
New sustainability framework helps food supply chains
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 4th Employer Branding: The new rhythm of employer branding
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungary is building on paprika: 10th place in Europe in fresh paprika exports, 5th in dried ones
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

