Tesco’s result increased significantly
Tesco’s result increased significantly in the first half of the 2018-2019 business year, but the Central European business branch declined somewhat due to a change in Sunday’s opening hours in Poland.
The largest UK retail network reported on Wednesday (26 August) that the company reached 933 million pounds (more than 340 billion forints) on a 26-week basis. Accounting without one-off items, the company achieved 24.4 percent more than the first half of last business year’s 759 million pounds. (MTI, Kertész Róbert)
Related news
Tesco gives 57 million forints to projects supporting the future of local youth and communities
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >“Food is everything to us” – says Tesco’s new campaign focusing on excellent ingredients
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Slovakian retail between price and provenance
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
GfK’s November German consumer sentiment index worsened
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Allee is the best-performing sustainable retail facility in the Eastern European region
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >All conditions for the margin stop removal have been met
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

