OMNIA’s large-scale promotion is succesful
A jubilee game was announced by one of the most popular coffee brands in Hungary: OMNIA celebrates its 50th anniversary with raffling more than 3000 prizes to its customers. In the implementation of the large-scale promotion, OMNIA’s partner was the HTX Advertising & Event.
The Jacobs is the most popular home-based coffee brand of Douwe Egberts Hu Zrt. OMNIA announced a large-scale nationwide promotion featuring its entire product portfolio, and the number of gifts to be drawn is over 3000.
Related news
E-cigarettes, coffee, energy drinks – what do our teeth “say”?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coffee, Creativity, Community – Caffè Vergnano Barista Championship 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coffee prices are falling, can it be cheaper here too?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Rossmann returns home with new accolades from the Retailer of the Year and Symbol of Sustainability competitions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Syngenta’s sustainability program reaches a new level in Dióskál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The environmental project of the Mercedes-Benz Factory in Kecskemét was awarded two prizes
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >