OMNIA’s large-scale promotion is succesful
A jubilee game was announced by one of the most popular coffee brands in Hungary: OMNIA celebrates its 50th anniversary with raffling more than 3000 prizes to its customers. In the implementation of the large-scale promotion, OMNIA’s partner was the HTX Advertising & Event.
The Jacobs is the most popular home-based coffee brand of Douwe Egberts Hu Zrt. OMNIA announced a large-scale nationwide promotion featuring its entire product portfolio, and the number of gifts to be drawn is over 3000.
Related news
Nescafé already achieved its 2025 regenerative agriculture goals in 2024
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >We spend more than five full days a year drinking coffee
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >E-cigarettes, coffee, energy drinks – what do our teeth “say”?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Artists and pink trucks raise awareness of the fight against breast cancer
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Vár a Rossmann Ízkuckó – 12 héten át tartó finom meglepetések a hűséges vásárlóknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New Communications Manager at Novartis Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >