Johnnie Walker X DRK prize game
On 8 March, International Women’s Day, Johnnie Walker is partnering with Dorko to launch the inspiring “Break the Boundaries” campaign. The brand’s aim is to inspire women to dare to step out of their comfort zone, move forward to achieve their dreams and goals, and focus on what really matters.
Contact: Zwack Unicum Nyrt.
Dóra Szemeti brand manager;
e-mail: szemeti@zwackunicum.hu
Related news
Johnnie Walker Black Label Cocktail Kit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >In Zwack Unicum’s light music series, the ensemble pays tribute to tradition in the imposing halls of the Transport Museum.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The historic first series of Unicum Trezor XO will now be available for the last time
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >More new products
Retail sales in a trap of uncertainty
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: retail turnover in October exceeded the same period of the previous year by 3.1 percent and the previous month by 0.5 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tradition and innovation characterize this year’s Christmas candy market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
