Johnnie Walker X DRK prize game
On 8 March, International Women’s Day, Johnnie Walker is partnering with Dorko to launch the inspiring “Break the Boundaries” campaign. The brand’s aim is to inspire women to dare to step out of their comfort zone, move forward to achieve their dreams and goals, and focus on what really matters.
Contact: Zwack Unicum Nyrt.
Dóra Szemeti brand manager;
e-mail: szemeti@zwackunicum.hu
Related news
A new PENNY store has opened in the 15th district
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Spirits maker Diageo to close Ontario bottling plant by February 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how a dream comes true: an evening with Michele Morrone, only for the winners of HELL
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >More new products
The winners of the 2025 Retailer of the Year award have been announced
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The store of the future is already open
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Edeka remains Germany’s favorite grocery retailer
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >