Johnnie Walker X DRK prize game
On 8 March, International Women’s Day, Johnnie Walker is partnering with Dorko to launch the inspiring “Break the Boundaries” campaign. The brand’s aim is to inspire women to dare to step out of their comfort zone, move forward to achieve their dreams and goals, and focus on what really matters.
Contact: Zwack Unicum Nyrt.
Dóra Szemeti brand manager;
e-mail: szemeti@zwackunicum.hu
Related news
We took you on a flight! (Part 2)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Johnnie Walker Black Label Cocktail Kit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >In Zwack Unicum’s light music series, the ensemble pays tribute to tradition in the imposing halls of the Transport Museum.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >More new products
Christmas shock in commerce: for the first time, we can pay with bank cards in fewer places
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian Confectionery Manufacturers Association: trends in 2025 and prospects for 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Most grocery chains will be open until noon on December 24th
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
