This is how the English see customer service work
The English company FM Outsource asked 1,000 people about their experience with customer service in 10 sectors – we learned from the VIMOSZ news report.

A bankok és az élelmiszerüzletek ügyfélszolgálatai kapták a legjobb értékelést
The research found that the tourism sector was rated as bad or very bad (29%, compared to an average of 20%), followed by the utility sector (32%). The food and banking sectors were rated good or very good (45% and 43%, respectively, compared to the average of 38%). When evaluating the quality of service, the tourism sector was again classified as bad or very bad (21%, while the average was 17%), while banks and food stores were rated good or very good (49% and 50%, respectively, while average 42%).
Related news
Ryanair is ending its subscription service
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Improving economic conditions in tourism – service provider confidence is stabilizing
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Balaton Association: short-term visitors to Lake Balaton are looking for complex experiences
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Morrisons tests Instacart’s smart shopping cart
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >International POP events
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Business Ethics Award was presented
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
