This is how the English see customer service work
The English company FM Outsource asked 1,000 people about their experience with customer service in 10 sectors – we learned from the VIMOSZ news report.

A bankok és az élelmiszerüzletek ügyfélszolgálatai kapták a legjobb értékelést
The research found that the tourism sector was rated as bad or very bad (29%, compared to an average of 20%), followed by the utility sector (32%). The food and banking sectors were rated good or very good (45% and 43%, respectively, compared to the average of 38%). When evaluating the quality of service, the tourism sector was again classified as bad or very bad (21%, while the average was 17%), while banks and food stores were rated good or very good (49% and 50%, respectively, while average 42%).
Related news
Rome’s Trevi Fountain to be charged from February 1st
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MBH Analysis Center: Hungarian tourism is soaring – further growth is expected in the hotel market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >More convenient payment options and new features are coming to BudapestGO
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
How do young adults celebrate?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Vajda-Papír celebrates Ooops!’s 15th anniversary with a hybrid AI campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pre-holiday shopping at up to half price
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
