The market for durable consumer goods continues to grow in Hungary this year
Last year, the sales of durable consumer goods increased by 6.8 percent – the latest analysis of the market leader credit insurer reveals.
According to the analysts of Atradius, the growth in the consumption of the Hungarian households was made possible by low inflation and increased employment. For 2017, the credit insurer expects that the general consumption growth continues, but the rate of growth will lag behind the average of the past 3 years.
Related news
Inflation remained unchanged in August
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >There are both positives and negatives in the new Hungarian certificate
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian buyers are still more restrained
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Réka Rubint: “Only one thing tires me: resting…”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >TOP 50 Marketing and TOP 50 PR Leaders: New Stars and Returning Big Names
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Agrármarketing Centrum: “Developing Countryside” campaign has ended
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >