Lidl Switzerland Sees 20% Sales Growth For Organic Products
Lidl Switzerland achieved 20% growth in sales of organic products during 2021 – the third consecutive year in which it has seen the category rise.
Organic sales have more than tripled in the past five years, and every year the discounter organises four major ‘organic weeks’, in which it offers more than 100 additional organic SKUs.
ESM
Related news
Lidl Switzerland exported 3,000 tonnes of cheese last year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl Switzerland Slashes Prices Of Over 100 Organic Items
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl Brings Food Waste ‘Rescue Bags’ To Switzerland
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Réka Rubint: “Only one thing tires me: resting…”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >TOP 50 Marketing and TOP 50 PR Leaders: New Stars and Returning Big Names
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Margin freeze stirs up emotions in the drugstore market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >