COVID-19 Likely To Have Long Term Effect On German Retail, Study Finds
The coronavirus epidemic is likely to have a long-term impact on the food retail sector in Germany, according to a study by the Munich-based Institute of Brand Logic.
Some 200 food retailers participated in the study, with most stating that they anticipated a long lasting impact, Rundschau.de reported.
Most of the respondents also stated that they wanted to use this time to make organisational changes.
Food retailers highlighted the fact that the duration and intensity of the crisis would decide how the industry moved forward.
ESM
Related news
Kaufland tests telemedicine service in Germany
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Retail sales in Germany fell in October
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Germans Open to AI Agents in Shopping
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Trade magazin projects at the SIRHA Budapest 2026 trade show
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Trend-following milk desserts
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Safe vegetable fermentation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
