Spar cuts sugar content of private label products in Croatia
Spar Croatia has modified the recipes of around 65 private label products to reduce their sugar content. In 2017 Spar launched a programme to cut sugar content in its private label products in accordance with the WHO’s recommendation (the daily intake of sugar should be no more than 25 grams or 6 teaspoons, per person). It will help the retailer to remove 21 tons of sugar from its private label products by the end of this year.
Related news
MMSZ Green Club meeting at Danone: sustainable operations in practice
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Inflation may accelerate in Croatia – vacations will become more expensive
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Szallas.hu: Vir was the most popular among Hungarians traveling to Croatia this summer
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Yettel: New, flexible business tariff family and digital app for SMEs – adapted to the changing economic environment
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Praktiker: personal advice is coming, shopping is getting easier
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 12th Kürtőskalács Festival opens with Pink Kürtőskalács and desserts
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >