Trademagazin > News and articles > Market News > Private labels already have a 30% sales share in the Netherlands
Private labels already have a 30% sales share in the Netherlands
🎧 Hallgasd a cikket:
New data has revealed that 30% of the products available in Dutch supermarkets are now private labels. Leading retailers Albert Heijn and Jumbo are selling approximately 10,000 private label SKUs, according to data from Circana. Only supermarket chains that offer both private label and A brands were considered in the study.
Related news
Jumbo to exit Everest and Epic Partners purchasing alliance
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Online supermarket Picnic launches subscription model
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SPAR Netherlands expands convenience offering with smart parcel lockers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
Grapevine golden yellow disease has already appeared in the Pannonhalma wine region
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl Hungary joined the donation convoy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kifli.hu’s parent company and AutoStore are creating a world-first, AI-driven center
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >