Trademagazin > News and articles > Market News > Private labels already have a 30% sales share in the Netherlands
Private labels already have a 30% sales share in the Netherlands
🎧 Hallgasd a cikket:
New data has revealed that 30% of the products available in Dutch supermarkets are now private labels. Leading retailers Albert Heijn and Jumbo are selling approximately 10,000 private label SKUs, according to data from Circana. Only supermarket chains that offer both private label and A brands were considered in the study.
Related news
Albert Heijn discloses methane emissions in “world first” move
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Albert Heijn launches “hybrid” milks in PlanetDairy tie-up
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >FrieslandCampina, Lidl, ReGeNL Team Up For Regenerative Agriculture Pilot
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
Dr Zoltán Pogátsa on the Hungarian economy: neither the golden age, nor an apocalypse
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Eurozone GDP grew by 0.1 percent in the second quarter compared to the previous quarter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: industrial production decreased by 1.0 percent compared to the same period of the previous year, expanded by 2.0 percent compared to the previous month
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >