So that a little wind doesn’t turn into a hurricane
Retail magazine iXtenso has interviewed Alexander De Ruiter, the CEO of Dutch consultancy firm OBI4wan.
He talked about how to manage a worsening reputation and negative consumer reviews. In his view the key to successful crisis management is dealing with the problem as comprehensively as possible, from the moment it occurs. For cases like this he recommends media monitoring: brand owners and retailers can be informed instantly if social media is suddenly full of negative consumer opinion. First the opinion leaders must be identified, and it needs to be found what started the negative feelings. //
Related news
All conditions for the margin stop removal have been met
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Euroshop is 60 years old
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AI in customer service: tangible business benefits in retail
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
MediaMarkt Black November – the month of conscious decisions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >It’s good to help, but it’s not always easy!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >LG has published its third-quarter financial report
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
