Hazai zöldség-gyümölcs az ALDI üzleteiben
Az ALDI Magyarország piacra lépése óta fontosnak tartja, hogy üzleteiben lehetőség szerint magyarországi termelőktől származó, minőségi szezonális zöldség-gyümölcs választékot kínáljon vásárlói részére.
Az áruházlánc emiatt a teljes magyar zöldség-gyümölcs szezonban minden, itthon is megtermelhető fajtát hazai termelőktől szerez be. Az ALDI-nál büszkék vagyunk arra, hogy a magyar szezon kezdetétől a végéig (a déligyümölcsök kivételével) minden termék, amely az ALDI Piacterén kapható, Magyarországon termett.
Március közepétől már megjelent az ALDI üzleteinek Piacterén a hazai paradicsom, amelynek választéka a hónap folyamán tovább bővült. Magyar tv-paprika pedig már március elejétől kapható volt a boltokban. Áprilisban – ahogy a magyar termékek is beérnek – érkeznek a hazai primőr zöldség-gyümölcsök, mint például a hegyes erős paprika és a zöldhagyma, később, a hónap közepétől pedig a magyar spárga is megjelenik a kínálatban. A hazai eper várhatóan májustól lesz kapható.
A kínálat bővítése érdekében az áruházlánc kiválaszt néhány, a vásárlók számára érdekesnek és kedveltnek ígérkező terméket, amelyekről megállapodást köt a beszállítókkal, hogy exkluzívan az ALDI számára termeljék meg őket. Így például az idei évben találkozhatnak a vásárlók a piacon nagy sikernek örvendő húsparadicsommal, a magyar minidinnyével vagy a gália sárgadinnyével is. Mindemellett bővül majd a paradicsomok választéka, szélesebb lesz a kínálat koktélparadicsomokból.
Az áruházlánc által megállapított magas minőségi elvárásokat – amelyek maximálisan megfelelnek a jogszabályi követelményeknek, sőt, bizonyos pontokon szigorúbbak is azoknál – a termelők mind elfogadták. A Helyes Mezőgazdasági Gyakorlatot tanúsító, nemzetközileg is elfogadott Global G.A.P. (Good Agricultural Practice) szabvány pedig már az ALDI 2008-as piacra lépése óta elvárás minden zöldség-gyümölcs beszállítótól.
Az ALDI szoros, napi kapcsolatot ápol a termelőkkel. Fontos, hogy az elvárt minőségi kritériumokat a beszállítók hosszú távon teljesítsék, hiszen a vásárlói elégedettség és a magyar zöldség-gyümölcs termékek egyre növekvő kereslete mindkét fél érdeke. A napi szintű minőségi visszajelzés alappillére a folyamatos fejlődésnek és előrehaladásnak. (x)
Related news
Lidl to sell via TikTok Shop as ‘supermarket first’
Lidl will start selling through TikTok Shop this week, in…
Read more >Carrefour wants to expand Belgian Sunday openings
Carrefour intends to open its Belgian company-operated stores (44 supermarkets and…
Read more >ISM 2025: Sweet Euphoria, With Full Halls, Good Business, And A Top Atmosphere
ISM, in Cologne, confirmed its position as the leading worldwide…
Read more >Related news
Nébih: From 2025, food chain supervision fee returns must be submitted to the National Tax and Customs Administration
The 2025 food chain supervision fee returns must now be…
Read more >The Agricultural Museum’s carnival programs are about sustainable nutrition.
The Agricultural Museum’s carnival program Little Farmers, Big Adventures aims…
Read more >Fidelity Analyst Survey: China – where should investors look amid changes?
China faces a number of economic challenges – a struggling…
Read more >