Efficiency Increasing Direct Consumer achievements in the apple campaign
The Agrármarketing Centrum (AMC) organized the next station of its apple consumption promotional campaign in Békéscsaba.
Promoting apple consumption has been part of AMC’s work for years and according to the experiences it has proven that the most effective promotion is when consumers buy directly from the apple producers from those products that they tasted during the promotional roadshow – Ondré Péter, AMC’s Executive Director told.
Related news
Hungarian apple producers are in trouble
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Apples are available at record prices – imports are replacing the missing domestic crop
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungary’s food industry on the threshold of progress: the second Hungarian Food Summit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Premium drink, premium literature
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Responsible Gastro Hero Foundation: a sourdough and kombucha sharing campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Style, language and tools
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

