Efficiency Increasing Direct Consumer achievements in the apple campaign
The Agrármarketing Centrum (AMC) organized the next station of its apple consumption promotional campaign in Békéscsaba.
Promoting apple consumption has been part of AMC’s work for years and according to the experiences it has proven that the most effective promotion is when consumers buy directly from the apple producers from those products that they tasted during the promotional roadshow – Ondré Péter, AMC’s Executive Director told.
Related news
Apples are available at record prices – imports are replacing the missing domestic crop
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungary’s food industry on the threshold of progress: the second Hungarian Food Summit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Gala apples are cheaper than a year ago
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
New sustainability framework helps food supply chains
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 4th Employer Branding: The new rhythm of employer branding
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungary is building on paprika: 10th place in Europe in fresh paprika exports, 5th in dried ones
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

