The service centers are undergoing a massive transformation
Nearly half of the shared services center (SSC) continues to operate on the basis of a booming, obsolete business model created at the beginning of the 2000s, while the experiences show that the SSC is not only replacing but also optimizing the activities of the parent companies – was said at the joint conference of EY, the Hungarian Service Industry and Outsourcing Association (HOA) and the Corvinus University of Budapest (BCE).
According to experts, for the service providers in order to maintain their dominant role in the economy, it is essential to adapt new technology solutions and move towards the end-to-end process organization.
Related news
Tourism produced a strong eight months – MBH quick analysis
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian companies are focusing on stability and preparing for growth
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Ismét díjazza a kiemelkedő hazai üzletembereket az EY
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Plants reimagined
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Radeberger Group to distribute Estrella in Germany next year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Ikea launches food scrap recycling pilot
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >