The service centers are undergoing a massive transformation
Nearly half of the shared services center (SSC) continues to operate on the basis of a booming, obsolete business model created at the beginning of the 2000s, while the experiences show that the SSC is not only replacing but also optimizing the activities of the parent companies – was said at the joint conference of EY, the Hungarian Service Industry and Outsourcing Association (HOA) and the Corvinus University of Budapest (BCE).
According to experts, for the service providers in order to maintain their dominant role in the economy, it is essential to adapt new technology solutions and move towards the end-to-end process organization.
Related news
The new era of electromobility: why do Hungarian automotive players need to act now?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H Analyst Commentary: What awaits Hungarian inflation?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H Analyst Commentary: Hungarian industry continues to decline
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Loyalty reloaded – who is going to win the loyalty war in 2025?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hatszoros Hungaropack-díjas lett a DS Smith – új szintre emeli a fenntartható csomagolás innovációját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >PepsiCo taps into protein boom with 3 beverage innovations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >